Administrator systemów IT-Linux w Wydziale Utrzymania
HR.110.18.2024
Liczba etatów: 1
Zakres twoich zadań
- Realizacja zadań w zakresie utrzymania infrastruktury i środowisk opartych o systemy Linux;
- Konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem Atlassian: Jira Software, Jira service management, Insight for Jira Service Management i Confluence;
- Konfiguracja i zarządzanie systemem ELK (Elasticsearch + Logstash + Kibana);
- Tworzenie złożonych zapytań SQL (MySQL, PostgreSQL);
- Zapewnienie dostępności infrastruktury i systemów poprzez działania prewencyjne zapobiegające awariom poprzez bieżące monitorowanie systemów oraz infrastruktury technicznej;
- Tworzenie i monitorowanie aktualności dokumentacji technicznej systemów IT;
- Zarządzanie dostępami użytkowników;
- Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń - analiza zdarzenia po awarii; rekomendacje działań naprawczych i zapobiegawczych.
Dołącz do nas, jeśli posiadasz
- Wykształcenie wyższe lub średnie;
- Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku administratora systemów Linux lub podobnym;
- Dobrą znajomość systemu Red Hat Linux, oprogramowania Atlassian (Jira Software, Jira Service Management, Confluence, Insight for Jira Service Management) oraz systememu ELK (Elasticsearch + Logstash + Kibana);
- Znajomość Apache, Tomcat i Nginx/HAProxy;
- Znajomość baz danych PostgreSQL, MySQL - tworzenie złożonych zapytań SQL;
- Kwalifikacje i staż pracy zgodnie z poniższym:
- Wykształcenie wyższe- wymagane 2 lata pracy
- Wykształcenie średnie- wymagane 4 lata pracy
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
- Umiejętność pracy w zespole;
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- Cechy takie jak: sumienność, pracowitość, rzetelność, kreatywność oraz komunikatywność;
- Podstawowa znajomość systemu Zabbix;
- Podstawową znajomość baz danych MongoDB lub Oracle;
- Znajomość budowy i konfiguracji sieci WLAN/VLAN/LAN;
- Znajomość osadzania, utrzymania i monitorowania aplikacji w kontenerach (Docker, Kubernates).
Oferujemy Ci
praca w nowoczesnej firmie informatycznej
możliwość pracy zdalnej
umowa o pracę i stabilne warunki pracy
dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „13-stkę”
czas wolny na badania profilaktyczne
rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji
dofinansowanie wypoczynku dla dzieci
bardzo dobra atmosfera
w pracy
otoczenie profesjonalnego zespołu
dla najlepszych premie uznaniowe
dofinansowanie szkoleń i kursów
kafeteria MyBenefit
Termin składania dokumentów
- Do 16 maja 2024 r.
Formularz rekrutacyjny
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- Życiorys uzupełniony w zakresie informacji dotyczących wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są również
- w postaci elektronicznej:
za pośrednictwem poczty elektronicznej:
rekrutacje [at] cez.gov.pl (rekrutacje[at]cez[dot]gov[dot]pl),
za pośrednictwem
Skrzynki Podawczej ePUAP,
za pośrednictwem portalu pracuj.pl,
za pośrednictwem portalu Linkedin.
- w postaci papierowej:
kancelaria Centrum
e-Zdrowia
ul. Stanisława Dubois 5A,
00 184 Warszawa.
- Dodatkowe informacje pod nr telefonu
Inne informacje
- Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum e-Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod [at] cez.gov.pl (iod[at]cez[dot]gov[dot]pl),
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji / okres tej i przyszłych rekrutacji przez okres 2 lat wyznaczony przez administratora,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Powiązane treści
Oferty pracy
Dołącz do naszego Zespołu! Już dziś złóż swoją aplikację
Staż
Dołącz do programu "Bądź w Centrum e-Zdrowia" i przekonaj się, że szukamy właśnie Ciebie
Praktyki
Niezbędnik, czyli co musisz wiedzieć przed zgłoszeniem się na praktyki