Badanie satysfakcji z obsługi na Infolinii CeZ
Chcemy poznać opinie użytkowników e-usług zdrowia, którzy kontaktują się z Infolinią CeZ w celu uzyskania dodatkowych informacji i wsparcia w rozwiązaniu problemów związanych z korzystaniem z systemów, rejestrów oraz aplikacji. W oparciu o wyniki badań dowiemy się, jakie są oczekiwania naszych klientów i co powinniśmy zmienić w obsłudze, aby poprawić ich doświadczenia.
Dlatego od 13 listopada tego roku prowadzimy badanie satysfakcji z obsługi na Infolinii CeZ. Osoby, które skorzystały z obsługi Infolinii CeZ otrzymają od nas prośbę o wypełnienie krótkiej ankiety.
Ankieta wysyłana będzie z adresu opinie [at] cez.gov.pl (opinie[at]cez[dot]gov[dot]pl).
Zachęcamy do zapoznania się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w badaniu satysfakcji.